loading...
تکست دیس لاو ( disslove band)
کسری رحمتی بازدید : 60 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (1)

یادت باشه من برم دیگه برنمیگردم

نباید خودمو جلوت

کوچیک میکردم

 

دلتو بزنمو واست تازگی نداشته باشم

حتی قرار ملاقاتام.نم

تکراری بشن

 

منم دلم خوش باشه که هنوز هستی

کاش میزاشتم بری

تو مجبور نیستی

 

بمونی پیش من که آغوشم آرامش نمیده

صورتت به عشق من

پره آرایش نمیشه

 

به خودت نمیرسی وقتی میخای بیای پیشم

با ذوق و شوق

نمیپری تو آغوشم

 

حرفی نداریم واسه گفتن حسی نیست اصن

زوری تحملم میکردی

عشقی نیست وسط

 

تو که دنبال یکی میگشتی سرگرم بشی

اگه حوصلت سر رفت

جمع کنی بری

چرا بین این همه من شدم اسباب بازی

چرا دل منو میکردی

اسباب بازیت

برچسب ها تکست دیس لاو ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/26 و 17:46 دقیقه ارسال شده است

سلام من مايلم که با سايت شما تبادل لينک داشته باشم و سايت شمارو توي سايت خودم تبليغ کنم . همون طور هم شما سايت منو توي سايت خودتون تبليغ کنين.
اگه مايليد پيام بدين (بهتره از طريق نظرات سايتم باشه)تا ارتباطمون با هم رو شروع کنيم.
آدرس سايتم:
www.pcschools.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
your wellcome to disslove group کسری رحمتی: 09126865892
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه نوع سبک شعری مورد دلخواه شما است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 2,673